wonderful dayyyyyyyyyyyyyy

HEJSAN !

kom hem för en stund sen. tog bussen kl2 in till stan och johanna och några mötte mig vid stationen så gick vi mot gävlestrand. när vi kom dit satt erik där helt själv stackarn, haha. vi börja grilla fast det kanske inte gick så bra, bryggan bärja brinna lite osv. haha men en korv fick jag i mig iallafall. jag och johanna gick tillbaka till stationen och mötte upp rodi också =)

sen kom det lite mer folk så vi flyttade våra rövar över till basketplan, och eftersom jag var med ett gäng basketnördar så spelade vi street i flera timmar, självklart vann mitt lag ;) och vann näääästan över papy på 21!! viktigt.

vädret har ju varit väldigt konstigt idag, regn sol regn sol regn sol osvosv. men mest sol så det var ju bra iallafall. sen runt 7 började alla dra sig hemmåt och pappa hämtade mig på stan.
har nyss käkat jordgubbar som fick bli min middag, mmmmmmUms!


benie & rodi



malcolm och ice


liten bit av johanna och papy

mer bilder kommer sen när jag får bilder utav en av tjejerna som var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0