warrawarra

hejsan!
shit förlåt för dålig updatering här men jag har inte haft tid alls!


igår var det ju klassresa till sthlm och det ägde! var på slottet typ en kvart sen gick vi till stan och jag shoppade lite, visar sen.
gick runt lite där och käka på tacobar :D sen åkte vi båt över till djurgården och gick in på gröna lund och åkte en massor, och jag åkte INSANE !! fiiiiiiifan säger jag bara, sjukt kul! träffade på joseph och emil där också och lura idom i insane, hehe.

justja, i insane kön. det stog typ tre utlänningar bakom oss och dom frågade emil och jjoseph om jag och magda var deras tjejer och dom bah ne? då frågade ena killen mig om jag vela va hans tjej och typ gifta oss i libanon i en moské osvosv :s fett läskig va han och så pussade han mig på kinden, seriöst jag fick paniiiiik. skitäcklig!

i bussen på väg hem var alla typ skithyper och det var skitkul! 9c♥

idag vaknade jag astidigt och gick  ut och sola men det kom tusen moln så jag gick in och kolla på the hills och somnade ett tag, sen duschade jag och skyndade mig till donken där jag träffade alma och hennes klass och dom käkade. sen gick jag alma och ajla runt på stan en stund sen hem till alma.
sen fixade vi oss lite och drog till basketen och sen fotbollen och var där med en massa folk. spelade lite basket ute nu på kvällen också, som gamla goa tider :)

men nu ska jag käka mina vindruvor och sen sova för i morgon ska jag till sthlm IGEN med ungdomsgården, hehe godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0