the day

hejsan!
har ju inte berättat vad jag har gjort idag! haha.

verkligen INTE min dag idag alltså. fiiiiiifan. fick tillbaka matte & no nationella och IG på båda, seriöst ?! åh.
sa till läraren att jag hatar skolan och dom där proven sen sprang jag ut ur klassrumet och smälde igen dörren efter mig och åkte hem. jävla skit prov.

iaf. idag åkte jag & emma till skogsvallen för att göra orientering som jag också har IG i (!!) och vi gjorde VG banan, gick ju som de gick. lite vilse osv men annars så. kom en stor lastbil mitt i skogen och emma böja springa för hon trode hon skulle bli påkörd, hahah. frågade en tant med hund för vi var lite vilse, ehe..


direkt när jag kom hem så slingade jag håret. kolla på tv. käka youhurt, såklart. och var nyss ute och gick med mamma i skogen med stavar, hehe känner mig som en tant men man bränner ju 30% mer så wtf.

nu ska jag sluta pladdra och duscha sen tv.
pussssssssss ♥





vi tjejer ( emma linnéa magda my & jag) har gjort en kalender med oss i. pallar inte knäppa kort och lägga upp men kanske kommer senare.
den har redan gått sönder så ska ta den till skolan i morgon och fixa den.
som sagt. inte min dag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0