från systrar till fiender

jag trodde du skulle växa upp en vacker dag och bete dig som vanligt folk, men nejnej. du är nog för liten och för blind för kärleken för att förstå vad jag skriver till dig. liten och naiv är precis vad du är. du fattar inte att han är dum i huvudet och vill dig inte väl, han är bara ute efter en sak och jag tror vi alla kan lista ut själva vad det är för något. han säger såklart nej och du tror han, lögnare. han är en fet lörgnare och ljuger om allt. våldtar misshandlar knarkar och ljuger, bra jobbat. jag vet precis hur det är för jag har vart i din sits och du tror allt är bra och han är den ''rätte'' och hoppas att han ska ändra på sig bara för dig, men vet du vad? ingen kille gör det, alla tror att dom kommer ändra sig just för dig, men det kommer han inte. jag har sagt till dig tusen gånger men du fattar inte. du är för trög för att förstå, för liten för att lyssna, för blind för kärleken, alldeles för naiv.

du sa här om veckan att du vela att vi skulle bli tajtare och ha samma vänner och kunna göra saker tillsammans och ha samma vänner ihop. men det går inte. det gör bara inte. du vägrar inse vad du håller på med. du är fan sorglig alltså. du kan inte älska honom redan, hur länge har du känt han? en vecka? han är en i d i o t. det han skriver till dig just nu har jag förut skrivit till mig och säkert till massa andra tjejer också. du kan fråga vem som helst, alla vet att han är en player och inte bryr sig om nån förutom han själv.

jag kan inte förstå att min egen syster gör så här. lixom, tjejer och systrar vet att, att ta ens kille eller ''ex'' eller liknande är absolut förbjudet. det är nånting alla tjejer vet, det behövs inte sägas eller skrivas. det är som en lag vi tjejer har. och du säger att jag bara är avundsjuk, haha det är fan nästan kul det. för avundsjuk är absolut det sista jag är. JAG sa upp kontakten med HAN, så avundsjuk är jag absolut inte. jag insåg bara att han är en jävla idiot.
du sa att du skulle säga upp kontakten med han men nej. jag har sagt till dig om du fortsätter så här och tar en desperat äcklig omogen kille framför oss, en systerrelation så är du som död i mina ögon. inte bara pågrund av det här, utan på hur du är som person. du har inget hjärta om du skiter i alla, du är så jävla omogen så det inte finns. när folk pratar allvar med dig så skrattar du. du förstår inte, du förståt ingenting. jag trode jag aldrig skulle säga det här och faktiskt mena det, men jag hatar dig. starka ord, jag vet. men det går inget annat än att hata. du går en på nerverna hela jävla tiden och jag orkar inte med dig längre. du är så jävla naiv. folk utanför som läser det här kanske tycker att JAG är en jävla idiot som skriver det här och att jag hatar min syster men ni förstår inte, ingen kommer nånsin förstå hur jag känner och tycker. tänk er själva att vara med en person dygnet runt hela tiden som inte gör nått annat än att retar dig och skriker hora, fitta och andra ord. sånt där blir uttjatad i längden och då tar det stop och man orkar inte mer. och det här är mitt stop. j a g  o r k a r  i n t e  m e r. och du har själv sagt att vi aldrig har varit vänner och vi kommer aldrig att bli det heller, finder sen du föddes. sorgligt? ja.

du är död i mina ögon.


Kommentarer
Postat av: issa

om du säjer att du hatar mej så jääääävla mke och att du hatar bryan o allting vafan bryr du dej då ?

jag har frågat dej så jävla många gånger men får inget svar

2010-06-17 @ 20:42:31
Postat av: Julia know who I'm

Hon bryr sig för även om hon eller du vill eller inte så är ni systrar...du sa till eran pappa att Julia inte borde få träffa Bryan för att han hade misshandlat folk och bla bla bla..sen säger du att hon är avundsjuk på dig för bryan men i första verket var det ju du som var avundsjuk på henne. Ni är systrar och hennes blod rinner i dina ådror. Förstår inte hur du kan göra så mot din syster. Du ska lyssna på din syster som du kännt hela ditt liv. Inte någon knarkar kille som knullar allt han ser dom du dessutom bara känns någon vecka..

2010-06-17 @ 22:17:23
Postat av: Anonym

man ska lyssna på sina systrar, ALLTID! man ska ALLTID lyssna och ta åt sig! det är dags att växa upp, och sluta bete sig som en 10åring som vill vara 18 men ändå bara 13-14, det funkar bara inte! En syskonrelation, något bättre finns inte! ens syster/bror, den sviker aldrig, den kan inte göra slut, den kan inte försvinna och den kan inte gömma sig! den personen finns ALLTID, sedan du föddes tills du dör. i ditt hjärta, i din hjärna och i ditt blod. FÖRALLTID! ta vara på tiden!

2010-06-23 @ 00:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0