ronaldo vs torres

hey !

åkte ut med båten och solade och badade och fiska lite spåntant typ 10fiskar i en håv, haha. solade ihjäl oss sen åkte vi hem och duschade och skyndade oss sen skjutsade mamma in mig till gävle för att träffa alma som ligger på sjukhuset där för hon har opererats och mår inge bra, så satt där i typ två timmar sen kom mamma igen och hämtade mig och vi åkte hem och kolla på allsång på skansen och nu ligger jag i sängen och kollar på fotboll! :)

imorgon är det eclips premiär och igentligen skulle jag och alma gå men alma är på sjukhus så: ÄR DET NÅN SOM VILL KÖPA HENNES BILJETT OCH GÅ MED MIG ?! kanske gå på stan innan en stund eftersom det ska regna, den börjar 21:30, HÖR AV ER !






Kommentarer
Postat av: Anonym

TORRES TORRES TORRES. att du ens vågar fråga......

2010-07-01 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0