pool

hejsan!
efter jag bloggat i morse åkte vi direkt till älvarkleby där en kompis till tessan bor, dom har pool och sånt så vi badade där och grilla korv och fika. sen runt halv3 åkte vi hem och packa sen skjutsade pappa hem oss till mamma. satt mig och kollade på fotbollen då, Tyskland-England, fyfan vilken match alltså! tyskarna ägde ju england ahha! och dommarna var ju hel sämst, såg inte målet stackarna!

sen så färgade jag ögonbryna och ögonfransarna fast det inte gick så bra då men.. satt på mig basketkläderna och gick ut och SPRANG, hör och häpnad! hahah. körde lite mage och lår och sånt också. sen kom mamma hem från en springtur så vi bestämde oss för att ta cyklarna och cykla till båthamnen där stefan var men vi mötte han på vägen och då cykla vi till hedåsen istället och jag badade, det var skitskönt i vattnet.

men nu är jag äntligen hemma och ska duscha och ta't lungt bah! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0