i don't really care what people say

hehe hejhej!

igååååår. så åkte jag alma och johanna till donken och köpte glass sen ååkte johanna hem och jag och alma åkte hem till henne och solade och va med azur och adi, sen åkte jag hem och fixade mig lite sen hem till alma igen och sen åkte vi alla till stan till bion, det var jag alma ajla elida rodi adi azur gladdys och arnold, vi gick på Street Dance3D den var gryyyyyym !! efter bion åkte vi allihopa till donken igen och var där med massa sjuka folk, hah. sen åkte vi alla hem till alma och kollade på skräckfilmer och det slutade med att vi kollade på Pokemon, haha. alla åkte hem runt 3 halv4 tror jag? men jag och ajla sov kvar.

imorse vaknade vi typ 1 halv2 och jag åkte hem på en gång då och chillade hemma. nu har jag precis fixatr mig och käkat tacos ♥

ikväll ska vi till hedåsen hella gänget igen och grilla. mysigt :)  ♥




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0