hatarubriker.se

hejsan sötisar!

det blev inge hedåsen idag, ingen orkade, hehe. men jag och mamma gick ut och gick en sväng sen åkte vi och solade. när jag kom hem cyklade jag hem till adi där alma azur och johanna var. vi spelade typ tvspel och wii. sen så cyklade vi till donken fast johanna drog hem istället. på donken var typ hela sandviken som vanligt. kul att jag hade pengar med mig så jag åt iinget :)

sen så cyklade vi hem till adi för alma glömde mobilen där då tog adi och azur våra cyklar och drog -.- väldigt kul grabbar! men sen fick vi dom och vi drog hem allaihopa till sig.
nu är jag hemma och ligger i sängen och ska bara kolla lite bloggar osv sen ska jag sova. i morgon ska jag hem till gävle till pappa :)

pusspuss ♥


gick förbi årsunda där vi träffade på lite kor... (HAHA nerå. finns kor i sandviken också =)


azur och adi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0