GÄSTBLOGGAR!

Hej, Elida här!
Eftersom att Julia sitter och fixar min blogg design och header så passar jag på att gästblogga lite. Dock något som hon också ska göra åt mig. Kan börja med att jag och Julia bara kännt varandra en vecka, knappt. Lärde väl känna henne via en massa olika personer och även fast vi bara kännt varandra i ca 1 vecka så känner jag redan nu att Julia är en vän man kan lita på och alltid kommer kunna ställa upp i ur och skur. Hon är en äkta vän helt enkelt.
love you cute face ♥

Kika även in på min blogg också: elidaeliassonn.blogg.se   YEY !


har ingen bild på mig och Julia tillsammans än men det kommer väl det med så småningom
Men ni får en bild på mig istället =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0