686 inlägget

yooo ppl. vart helt slut efter allt städandes och la mig i sängen en stund och sen duschade. så nu ligger jag i sängen och ska snart sova. skulle igentligen till pappa i morgon men näe det blir för mycket fram och tillbaka, kom på att jag har avslutningsmiddag på tisdag och liiiiite fin kan man ju vara så pallar inte ta med en massa saker fram&tillbaka till pappa =)

igentligen slutar vi 11 i morgon men har ingen aning om hur det blir för ska ha vanliga lektioner halva dagen och sen städa skåpen och ha en show också som är grymt pinsam för vi har INGEN aning om vad vi ska göra såååå tror jag skipppar att vara med i den.. jaja.

godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0