torsdaggggggggg !

hellu !

har inte suttit vid datorn förrän nu. vaknade av sms i morse och alla fråga om jag kommit in på de jag sökt, vart jätte förvirrad och trode det va natt men den va halv 11, haha. sprang direkt ner till brevlådan men ingen post hade kommit !! satt och vänta aslänge tills den kom och så öppnade jag brevet och jag hade kooooooommmit iiiiiiin, wiho. handel på bessemer i 3år då, sen FREEDOM !

då vart jag så glad, jag är fan taggad på att börja gymnasie ja, halv10 den 18 augusti börjar jag! iaf. jag gick då ut på en powerwalk sen hem och gjorde pannkakor till mig och syrran sen kollade vi på nån sjuk film, sen har jag damsugit hela huset och städat. haha jag är glad idag!





PEACE ALLA !

Kommentarer
Postat av: ellen

mouhahah jag börjar den 23e ;)

2010-07-04 @ 18:16:16
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0