torsdag

hey!

igår hade jag en kul kväll i gävle, var med elida och en massa söta ungar och hade det roligt fram tills typ halv12 då alla tog sista bussen till sandviken och jag och elida åkte hem till pappa min och sov där :)

och imorse åkte vi in till stan och gick en liten stund, köpte en ring bara och sen mötte vi upp johari och åkte bussen hem till sandviken. jag gick genom hela stan till ett fik där mamma var, och fyfan va det regna, asså tänk er det värsta regnet/stormen, gick jag i med tajts och höll på att dö. mina skor blev blöta :( snyft. hah.
käka en macka där bara sen åkte vi till maxi och köpte saker till tacos och jag fick en mascara och nu snart ska vi käka tacos, är ashungrig.

PUSS








bjuder på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0