sthlm baby !!

HEJSAN !

hann inte blogga igår, blev flr trött så la mig så fort jag kom hem från johanna.


vi hade det mys hemma hos henne med glass film och en massa tjejsnack, de va länge sen de. sen åkte jag hem runt halv11 eftersom jag skulle upp så tidigt nästa morgon (idag)

åkte mot stockholm runt 8 och så, gick lite på stan, åkte vilse med tunnelbanan osvosv. hahaa. bråka en massa, och ja. det som tillhör en vanlig familj, shoppat en massa som jag är jäävligt nöjd med och har ändå 900kr kvar, yes typ! hela familjen fick lite anfall på slutet där för alla var så trötta och SVETTIGA, usch va varmt det va. och jag och mamma skratta så vi grina och isabelle grina på riktigt för hon var så trött haha !


såg lena PH på cykeln också, och jimmy jansson satt breviod oss på burger king! haha.




bilder från dagen kommer strax !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0