söndag yao

HEJSAN !

har inte suttit på datorn heeela dagen och inte igår heller.

igår var vi ute med båten hela dagen sen när vi kom hem så duschade vi och fixade oss sen cykla jag mamma & stefan ner på stan och åt på kinarestaurang och sen vidare till nå uteservierning sen hem och satt en del av natten och kolla på dokumentärer och robert pattinson som gick på tv, hahah nörd jag e.

idag åkte vi ut med båten igen fast det va ganska mulet så vi åkte hem ganska tidigt. så åkte hem och dushca osv sen hem till alma som var hemme på permetion eller va de heter och vi snackade och allt. kanske inte kommer träffas på en månad nu för jag åker till skara på tisdag och när jag kommer hem åker hon till bosnien :( buhu.
iaf. var ädr till halv6 då killarnas match började och vi satt i sekretieratet och efter matchen satt vi kvar en stund och lodade.

kom hem för en stund sen och har nyss käkat, var ASHUNGIRG, ätit en macka idag bara. och dte är SÅ JÄVLA varmt i mitt rum, värsta bastun !!




simma in i propellen :( haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0