söndag 11 juli

godmorgon!

igår tog jag halv7 bussen in till sandviken och mötte upp elida på rese. vi gick till donken för hon skulle sminka sig och vi var in på Ica Maxi och köpte glass osv.  =) sen åkte vi hem till alma och senare kom även johanna och rodi, vi snackade och johanna gjorde flätor på sidorna på mig och alma, TACK JOHANNA!! :)
sen åkte rodi och elida hem och jag alma och johanna gick till basketplan och mötte samim sen åkte johanna hem.

det slutade självklart att jag sov kvar hemma hos alma, haha! och åkte in till gävle med dom nu för hon skulle in till sjukhuset.

idag ska vi familjen till rullsand, bada och STEAK !! hih. så bloggar igen när jag kommer hem ikväll!
pusspusss ♥


SCHLEEEEEETEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0