shalalallalaö

o-m-g !!

HEJ !


shiet nu är jag helt död! börja med att jag var ute och sprang i morse. sen åkte jag och familjen till sörtutt sen kom johanna guina och gladdys, jag la mig med dom och vi var där ett tag, vi simmade aslångt för vi skulle ''motionera'' hahah! sen gick vi till hedåsen för att hämta deras cyklar, sen skjutsade jag guina genom hela skogen och shit fram till mig nästa, gick sista biten och var helt död!!

jag kom hem och satt lite vid datan och duschade osv. sen cykla jag till bj och mötte upp dom igen och kolla lite på basket men det sög så vi cykla vidare till stan, skjutsade guina igen!! och satt oss på donken och käka is!! hahaha. sen drog gladdys och johari kom och satt med oss en stund.
sen giiiiiiiiiiiiiiick vi hem igen från stan och nu äntligen är jag hemma. haha fyfan va jag har gått idag.
och vet ni vad jag har ätit ? - INGENTING, en glass på stranden that's it! har inte hunnit ;o haha

imorgon ska vi tjejer mötas vid skogsvallen och springa, haha det kommer ju verkligen gå bra.. senare kommer malcolm och papy till sandviken och vi ska bada med dom osv..

aa nu ska jag sluta pladdra!
PUSSSSSSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0