one for one

hellu! ♥

när mamma kom hem var hon skapligt glad att jag hade städat, hihi. åkte till ica och köpte lite jordgubbar, dom var asbilliga nu! typ 15spenn, och vattenmelon som jag ska ha i morgon då jag ska till högbo och bada med elida :)

jag har laddat hem eclipse nu!! fast på italenska, men det sket man väl i? fast jag vet inte hur kvalitén är men det visar sig snart.
pusspuss ♥

http://www.divaa.com/wp-content/uploads/2009/11/edward-and-bella-and-ttwilight-people-twilightlovers-2998893-400-4001.jpg

det är nästan så att jag tycker edward är liiiiite snyggare i ettan och tvåan? ;o fast fortfarande snyggast i världen ♥

Kommentarer
Postat av: Daddy

Vet du!!! Vi har en dammsugare vi oxå.....

2010-07-02 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0