allt möjligt

HEJ !

woho nu är vi HELT klar med rustningen, kommer till det senare.

igår åkte jag som sagt till sandviken, först till mormor där mina kusiner från Arvika var, sen kom elida dit och mormor skjutsade oss till vallhov där vi käkade först hemma hos arnold och gladdys, sen kom arnold och hans kompisar och vi hängde bara, var ute och hade grymt kul! jag knäppte inge kort, bara elida så ska tvinga henne att skicka bilderna sen ;)

arnold är typ VÄRLDENS skönaste människa när han är full, haha höll seriöst på att dö ett tag!
sen gick några hem men elida och jag satt kvar en stund och hade det trevligt tills thomas och samim skjutsade oss till bj där vi mötte upp johari och följde med oss hem till mig och vi kolla på tv och så sen gick han hem och vi somna runt halv5, helt död.

imorse gick vi till bj igen och tog bussen till rese och jag åkte till valbo och hon gick på stan, i valbo mötte jag upp tessan och pappa och vi köpte en massa saker till rummet osvosv.

sen har vi bara varit hemma och hållt på med rummet hela kvällen, är DÖ hungrig så ska göra en smoothie snart medans jag läser alla bloggar jag missat idag!
















29:90 STYCK, typ 1000 örhängen !! helt sjukt billigt ! :o








Kommentarer
Postat av: Tessan

Titta, vad fiint det blev :)

2010-07-24 @ 00:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0