winners

halllllllåååååj.

okej. i morse vaknade jag astidigt. höll på att dö av trötthet och pallade verkligen inte med match för jag visste att vi skulle bara förlora mot ockelbo. matche gick faktiskt skit bra, fick 4faoular så lärade lugna ner mig lite så jag inte åkte ut, hihi.  men vi ledde hela matchen tills dom sista minuterna i tredje perioden så kom dom ikapp lite och i sista perioden var det skit jämt. och när det var 1minut kvar så stog det 50-50, så jävla spännande !! alla hade typ panik och jaa shiiiiiiet.. men... VI VANN. mohaha så jävla skönt mot ockelbo, även att dom hade smsa en tjej i vårat lag och sagt att dom skulle spöa skiten ur oss och att vi söööööööög, haha fail !

efter matchen skyndade vi oss och duscha sen vidare till gävle där vi skulle ha grundkurs och ledarkurs och imorron är det dommarkurs. iaf. och så skulle ockelbo dit oxå så vi var 12tjejer som var där så va lite spänt, haha. men det visade sig att dom var ganska snälla för på slutet skulle vi till nån skola och ha typ träning och göra massa övningar, ASJOBBIGT va ju fan död efter matchen bara.

iaf. pappa kom och hämtade mig och alma och vi käkade sen gick vi ner till konsum med liam och han köpte lite godis! :)

nu ska jag och alma lägga oss och kolla på nån film eller nå och drick energidryck ! :)
pussssstja ! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

snaaart ses vi ! :D:D:D

2010-01-09 @ 22:56:56
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0