söndag

godmorgon!

kan börja berätta om gårdagen.. först hade vi match i borlänge och det gick verkligen skit! jag fick inte ens spela halva matchen för jag fick 5faoular på en gång, och man kan säga att jag blev ''utvisad'' till er som inte fattar. blev så jävla arg! och så hade vi bara två avbytare och allt gick skiiiit. efter matchen skyndade vi oss fortsomfan hem för jag hade bara en halvtimme på mig att duscha & sminka mej. men jag hann iaf.

sen skjutsade mamma mig till pappa och vi åkte på engång till 70års kalas i utvalnäs där vi blev bjudna på restaurang sen gick hem till dom och var där. vi åkte hem runt 11 för alla i familjen skulle upp astidigt utom jag, mohaha därför är jag ensam hemma nu och det är nice! :D

jag knäppte inga bilder igår men ska sno bilder av tessan sen.
pussshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0