nightiii

hallå cuties.

kom hem för en stund sen från bion, den va bra men jag hade förväntat mig mer men det är ju sverige så vad kan man förvänta sig ? haha. nerå men den va bra (: sen skjutsade almas pappa hem mig med min cykel som har stått där i nåågra månader och han hade lagat den, mucho gracias! :) och johanna va såklart inte med för hon vägrar ju svara på sms den dissarn..

imorgon ska jag och alma iväg och simma sen ska jag typ bara ta det lungt. vi har inga läxor va ?! hehe. nejmen nu ska jag kanske sätta på en film eller kolla  vidare på laguna Beach.


okej han är snygg.. men snyggare snaggad!

godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: almiiiiii

JAG ÄR HELT FÖRÄLSKAD I HAN ♥♥♥♥♥♥ han va såååååååå snygg

2010-01-30 @ 23:51:48
Postat av: Anonym

men han är inte så jävla snygg i "johan falk" :o <3

2010-01-31 @ 15:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0