torsdag

hejsan!

internet dampade igår så kunna tyvärr inte blogga!
men praoen va ju ungefär lika roligt som vanligt. käkade lunch på Hanséns med mamma också. efter jobbet åkte jag hem och käkade sen cykla jag iväg till hallen där juniorerna hade match så vi satt i sekretariatet, sen när jag kom hem runt 10 duschade jag sen sleeepmode!

idag åkte jag till skolan i vanlig tid och hade nationella. vi skulle skriva en uppsats och vi fick olika teman och jag valde ''vilka är vi?'' typvarför det finns olika grupper i världen typ kvinna/man, svensk/utlänning osvosv.. gick vell ganska bra tycker jag. skrev 4sidor =)

om 45min ska stefan skjutsa mig till praoen och efeter den kanske de blir att gå på stan.
men vi hörs



pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0