melodyyyyyyy

hejhej!

tro't eller ej men jag fick sluta på praoen efter typ en halvtimme! jag hade gjort allting och hade inge mer att göra så jag fick gå hem då, fast jag gick ner till marangoni där stefan och hans polers va och käka macka sen gick vi till tältet på stan och stog där.

fyfan va sandviken har blivit melodifesticalkåta! wtf det är bara melodifestivalen, no big deal lixom! haha nerå men nu ska jag vara snäll när det äntligen händer nånting här i byn :)
jag kom nyss hem men ska snart ner på stan igen tror jaaag. om en viss person kan svara i sin f*cking mobil nån f*cking gång!! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag svar ai mobilen en jävla F'UKCING GÅNG ;)

2010-02-11 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0