löshår förstör

hejhejhejhej!

igggår efter skola drog jag till gävle till pappa. vi åkte till emelie för hon fyllde år, va där och fika oooosv sen åkte vi hem och då palla jag inte blogga, hade ända ingen dator med mig haha. och imorse åkte jag in till sandviken och alma hoppade på 17bussen med mig så åkte vi hem till mi madre och hämtade skidor och käka frulle sen drog vi till skogsvallen och åkte eeeeeen f*cking mil! haha. vi var en aning döda sen. men som tur va fick vi korv av björne =)

efter skidåktningen drog vi hem till mig och bäddade ner oss i min säng och kollade på 2012 sen kokade vi nudlar och stack till träning. på träningen provade vi våra dräkter som vi ska ha sen eller vad man kallar det, blir asöm ! haha typ aaaaalla tjejer hade pms så alla sprang runt och skrek, hahah herregud!

whatever. nu ligger jag i sängen och har nyss badat, ska sooova snart, sovmorgon imorron, asöööööm!






sliiiten julia lagar mat =)

pusspussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0