gamla godingar



vi har alla varit små och lyckliga. vi har alla från början haft en familj









även att jag kommer ihåg allting så vla väl. kanske inte dom första bilderna när jag var bebis, men dom andra. tex bilden när jag klappar en get, det var på furuvik och jag kommer ihåg att va alltid var där och jag älskade getterna. och jag red alltid häst, varje födeslsedag önskade jag mig en häst. och vinterbilden kommer jag också ihåg, kommer inte ihåg vad backen heter men det är vid den där bananbacken och där var vi jämt också. och midsommarbilden på mig och isabelle kommer jag så väl ihåg. vi satt på farmor & farfars baksida och gjorde dom där kransarna.. vi var jämt hos dom när vi var småa.. och bröllopet kommer jag också ihåg, sarah var så stressad och knuffa ut mig i hallen och jag kommer ihåg att där framme i kyrkan så härmade jag vad som gjorde.haha, jag hade så fula lockar och farmor hade sytt min gula klänning haha. och bilden när vi badar i våran pool, och kolla isabelles mage, haha som vi har skrattat åt den bilden alltså! och bilden jag ligger på stranden med min kusin phhilip känns inte alls länge sen, blev chockad när jag såg hur gammal den var. bilden när jag mamma & isabelle åter korv på en ö, vi åkte med farmor & farfar med deras båt, som vi också jämt gjorde.. och ännu en bild från furuvik när vi är inne där med getterna. och en enda bild som vi har från hela familjen, bilden som var med i tidningen när isabelle föddes.
det är sorligt hur mycket saker och ting förändrats och hur mycket människor förändrats hela tiden

Kommentarer
Postat av: magda

:/ ♥

2010-02-14 @ 11:10:54
URL: http://magdajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0