träna

tjoho !
nu har jag duschat..
'
körde som sagt 7km = 250kcal. på crossen och lite magövningar! så nu är jag heeeeeeelt slut alltså. träningsverk sen igår har jag också då jag och alma dansade oss svetiga på wii dans och sedan springa runt i mitt rum och körde styrka, ( vi kolla på Victoria secret show ) och fick dåligt samvete, hahaha. ja de är vi de!
'
ska göra en design åt almis nu också för hon tänkte börja blogga igen, WIHO säger vi !!!
tips att skaffa en sån här lista! man får mycket mer motivation och vill bara skriva mer på den! sjuktbra.. hehe fast nu har jag vilat en vecka pga. julen + hos pappa har jag ingenting att träna på så blir lite tomt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0