nyårs löften

GAMMLA ;
dom klara jag ganska bra tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara L.

Heej!

Jag är också en tjej som försöker går ner i vikt, mitt mål är att gå ner 15 kilo.

Du har hittills gått ner 7 kg eller har jag missuppfattat helt? haha... isf beundrar jag dig sjuuukt mycket!

Hur lyckades du?

Hur/vad/ofta tränar du?

Går du på nån spec diet eller undviker du att äta vissa saker bara? :)

Skulle vara skitkul om du kunde berätta hur mkt du vägde när du börja, vad du väger nu och vad din målvikt är! Kanske visa före o efter bilder? Men absolut inte om du inte vill!! skulle bara vara motiverande för en som mig :)



Du är skitsnygg ska du veta!!!



Ta hand om dig :)

2011-01-04 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0