MAYBELLINE MASCARA

hellu. ganska så värdelös dag i skolan men anyway.
på hålen, eller som bara jag och henka har och dom andra har slutat så gick vi mot ica maxi och efter vägen kom louise också så vi gick till maxi och jag köpte en mascara sen hem till henne och hon hämta pengar så drog vi till donken, hähä fast käka inget.. satt där ett tag och snackade och hade det trevlig!
sen var det bara att pallra sig tillbaka till skolan och ha spanska sen kom mamma och hämta mig så drog vi till hennes jobb en snabbis sen till ica osvosv.
-
har precis käkat så nu ligger jag uppe i min säng, har träning ikväll men är sjukt trött, kanske blir en powernap ?

Kommentarer
Postat av: moa

är den bra? :D

2010-12-09 @ 18:29:15
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0