kväller

YO!
hade ingen bild sista lektionen så slutade 3 istället för 4, härligt ! drog in till gävle och kika runt på stan lite, hade ju gett upp hoppet på en jacka som jag har tittat på förut men som var slut i valbo så sket it, men så jag gick in på JC och så hängde den bara där och skrek JULIA, PLUS att det var 30% på den, kan det bli bättre ?????????? typ nej! så den blev miiiiiiin.
så gick jag runt i lite andra affärer så piper det varje gång jag gick in och ut, hahah skit pinsamt så dom fick kolla mig, men så visade det sig att det var jackan som pep så fick gå tillbaka med den för den hade två larm men sen blev den min igen, hiihi.

hade ''personal'' möte och gjorde upp ett shcema så nu vet jag exakt hur jag ska jobba! :) sen fick jag skjuts hem till samdviken så nu ligger jag och kollar på Grey's!
okej igga '' hey uggly face''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0