fyfan va jag vill flytta hemmifrån

hejsan!
gymmade två timmar idag och för stannade kvar en timme med angelica och hade askul, haha vi träffade nya biff kompisar =) sen drog vi och johanna till hennes killes gym och vänta där sen drog jag och johanna till stan och mötte alma och guina så drog vi till amercian och käkade, satt där länge sen flyttade vi rövarna till waynes coffee brevid där, haha. sen fick vi skjuts hem av almas pappa.
'
nu är jag hemma och är riktigt riktigt jävla irriterad på människor som gör fel men det är bara jag som får skiten för det och folk som inte har en jävla blekaste aning om vad som hänt ringer och anklagar. mog11111111



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0