♥ Dag 6 – Mina bästa vänner.

jag har väldigt många under bara vänner men det finns såklart någon/några som ligger lixom lite närmare om hjärtat som kan man prata med om vad som helst och bara vara sig själv.
'
och min bästa vän heter Alma Klipic hon är ett år yngre än mig, fast man skulle kunna tro att hon är äldre faktisk haha! och går på söderskolan. och hon jag lärde känna varandra genom cheerleadingen som vi gick på i femman/sexan någon gång och vi klickade direkt och blev bra vänner. sen började hon på basket där jag gick så då blev vi lixom ännu bättre vänner! vi bråkar aldrig, eller det är klart att man kan bli lite irriterad på varandra och ha olika åsikter men så är det ju med alla. alma och jag är väldigt olika men ändå så lika, hon är mer blond oskykdig och söt medans jag är mer.. jag vet inte haha. och hon älskar att plugga (!?) haha och jag HATAR att plugga men för det mesta är vi lik varandra och tycker samma saker och vi har samma killsmak, vilket kan vara dåligt men ändå bra !
'
utan min långa biffiga smidiga (som hon kallar sig själv) alma hade jag nog inte vart den jag är idag. hon gör mina dagar bättre och är väldigt smart och jag älskar henne min lilla party pingla !♥











Kommentarer
Postat av: almiiic

Älskar dig också bästis! ♥♥

2010-12-14 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0