♥ Dag 5 – Min dag i detalj.

gick upp sminka mig och klädde på mig och käka frulle. väckte mamma och skulle skjutsa mig så kom grannen Nikita för deras bil funka inte så hon åkte med mig. mötte upp lisa och henka på stan och gick till kyrkan och kolla på lucia. gick tillbaka käka två lussebullar och en festis sen lunch i skolan, gröt och macka. sen vänta en timme på svenskan- gjorde ingenting. sen satt jag på facebook hela svenskan för jag var klar så slutade 1 ( hade ingen bild ) mötte mamma på stan och köpte gardiner.
'
sen hem och käka läfsor sen datorn. käka mer gröt sen mer dator sen träning. stanna kvar en stund efter och snacka med johanna guina och arnold. cykla hem. nu ligger jag i sängen och ska duscha !
'
INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR HOPPAS JAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0