♥ Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.

för prick ett åt sen var vi hos våran granne och lagade mat för elen våran var knasig hemma hos pappa. haha. och sen på kvällen gick jag hem och satt och kollade på Victoria Secret Show helt själv. UNDERBART pogram!
'
NI MISSAR VÄL INTE DET IDAG KL 20:00 PÅ KANAL 3 ?!?!


♥ Dag 2 – Mina syskon.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Min kärlek.
♥ Dag 5 – Min dag i detalj.
♥ Dag 6 – Mina bästa vänner.
♥ Dag 7 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 9 – Mitt arbete.
♥ Dag 10 – I min handväska.
♥ Dag 11 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 12 – Mina drömmar.
♥ Dag 13 – Min favoritresa.
♥ Dag 14 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 16 – Min önskelista. 
♥ Dag 17 – Det här upprör mig.
♥ Dag 18 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 20 – Min skoltid. 
♥ Dag 21 – Mina rädslor.
♥ Dag 22 – Min favoritplats. 
♥ Dag 23 – Mina favoritskor. 
♥ Dag 24 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0