♥ Dag 11 – Den frisyr jag trivs bäst i.



trvis för det mesta i bara rakt plattat hår-



men trivs också skitbra i flätor på sidorna, super skönt!



men självklart är det skönt att bara sätta upp allt i en svans eller i en ful bulle mitt på huvudet!



♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
♥ Dag 2 – Mina syskon.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Min kärlek.
♥ Dag 5 – Min dag i detalj.
♥ Dag 6 – Mina bästa vänner. 
♥ Dag 7 – En perfekt helg för mig. 
♥ Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 9 – Mitt arbete.
♥ Dag 10 – I min handväska.

♥ Dag 11 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 12 – Mina drömmar.
♥ Dag 13 – Min favoritresa.
♥ Dag 14 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 16 – Min önskelista. 
♥ Dag 17 – Det här upprör mig.
♥ Dag 18 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 20 – Min skoltid. 
♥ Dag 21 – Mina rädslor.
♥ Dag 22 – Min favoritplats. 
♥ Dag 23 – Mina favoritskor. 
♥ Dag 24 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0