♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

jahapp vad ska man skriva här då?
jag heter Anna Elisabeth Julia Sandin och är 16år, fyller år den 21 september. bor i sandviken med mamma syrran och stefan (mammas nya) och i gävle varannan vecka med pappa lillebror, egentligen halv bror och tessan ( pappas nya)
-
gick nått år på dagis i gävle innan syrran kom till världen och vi flyttade till sandviken, gick på smassens som jag ääälskade till den la ner efter 3år så då börja jag på björksätra och gick där i 3år till sexan. sen började jag i världens bästa klass på söder skolan i sjuan, dom tre åren gick jäävligt snabbt och jag saknar den klassen till tusen! nu går jag första året på Handelspogrammet på Bessemerskolan i Sandviken och trivs hyffsat bra!
-
på fritiden spelar jag basket två gånger i veckan med världens absoluta bästa lag (inte bokstavligen talat men haha) och det har gått som en bergochdalbana för oss, kom två en serie, förlora totalt en serie, vann um, förlora i göteborg osvosv. Göteborg Basket Festival i våras, var där i Maj var hur jäkla kul som helst och ett minne för livet. vi siktar in på att åka en gång till och det blir i Juni då. olyckligtvis har väldigt många i laget slutat och det har såklart blivit tråkigare och inte alls är nå kul när man är typ 5pers på träningarna sen en massa nya som varken kan svenska eller basket (hahaha) menmen det rullar på endå!
-
jag jobbar helger i Gävles Bowlinghall i cateferian där så får in lite extra cash!
-
jag ääälskar choklad, hihi men blir alltid super duper dålig i magen utav det men det sket man vell i, och jag ääääälskar att shoppa och slösar alltid lite för mycket pengar på det..
. jag är också ganska mån om min träning och försöker träna så mycket jag kan även om det bor en stor latmask innom mig. det var nog i somras som jag har fått min vändpunk i livet kan man säga. tog tag i träningen seriöst och gick ner 9kg, fick bättre kondition och fick mitt livs första MVG i matte, haha! nejmen jag har tagit skolan väldigt seriöst nu om man gemför i nian t.ex. då magda var min fusklapp på matten, haha. och plugga inte alls i onödan, höhö. å
'
hm... jag har hål i naveln som jag tog för 3-4år sen, mamma gjorde det på mig på köksgolvet, hah! och har 5 hål i öronen.. och håller på att letar en tatuerare men går segt nu!
'
ja, jag tror det var allt.. typ. hehe.
'
♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0