andra advent

YO!
jobbade som sagt igår kväll och det gick finfint, en massa fulla killar är alltid trevligt =) blev rätt så sent. sen i morse ringde min kääääääära tränare och väckte mig halv 10 -.- så kunna inte somna om heller.
åkte in till sandviken typ halv2 och fort hem och lämna saker sen ner till stan med alma och rodi och kollade på dansuppvisning.
efter den drog vi och elida till wayes coffee och ficka varm choklad och marshmallows ♥ hihi sen kom mamma och skjutsa hem oss.
har precis kört 6km på crossen och gjort iordning en asgod smoothie som jag ska ha nu när jag ska kolla på gossip girl. PEACE
sist jag jobbade gjorde jag illa mig, ganska äckligt höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0