3 advent

hellu!
igår kom som sagt elida och alma hem till mig och vi fixade oss. sen åkte vi in till stan och hade ''för fest'' med en massa grabbar innan vi åkte till gävle, bussresan var för jävlig, fick ta hand om alla för fyfaaan va dryg och full dom var! drog till donken innan också men tillslut kom vi till discot. sög i början, som alltid sen blev det riktigt kul och trode aldrig jag skulle dansa i skummet men hahahah jag gick ut därifrån osminkad och en boll på huvudet och fötterna var genomblöta!! haha låg och kravla på golvet där ett tag också.. hehe. ne men kul var det! så träffade magda där så jag och alma åkte bil hem med dom sen SOOOVA !
'
idag har jag varit i högbo på marknad, inte så kul bara kallt. så nu sitter jag hemma med två legging och mysbyxor över och sockor osv. sköönt. ska äta snart tror jag också. knäppte en massa bilder igår på discot men dom har inte kommit upp än så dom kommer nog snart!
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0