wiho

HEJ !

nu lever internet, äntligen!

men orkar inte förklara allt i detalj menmen. har dom senaste dagarna bara umgåts med vänner och haft det kul nu innan helvetet startar. har varit med alma i stort sätt varje dag och sovit hos henne och vi har varit med azus och adi och vi hade det kul med att cykla i SPÖregn ! =)
och aa..  spelat basket och haft skojj.

idag har jag gjort nya flätor i håret hos johanna, sen cyklade jag och alma ner till stan och mötte upp guina och cykla runt och köpte pressent till ajla och maria och stanna vid donken. sen cykla vi hem till alma och hämta bikinis och sen vidare till hedåsen och alma och guina badade men jag pallade inte. seeeeeeen cykla vi till ica och mötte upp johanna och köpte korv osvosv och hem till mig och grillade och hade det chill. och var på killarnas träning en stund.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0