tisdag sista augusti

heyhey.

hade som sagt bara en lektion i dag som började kl1. men vaknade såklart jättetidigt så drog på mig springkläderna och drog ut och sprang några kilometer. sen käkade jag frukost och fixade mig och packade. sen åkte jag och mamma till stan och käkade lunch och det blev en cola light, hehe.

sen samlades vi i gympahallen och snackade om vad som kommer att hända här framöver och det låter helt OK faktiskt. sen gick jag lisa och henka till resecentrum och jag höll på att svettas ihjäl med min vinterjacka och packning, haha. tog bussen till gävle och gick ner till pappas jobb och satt där en stund tills hon slutade och vi åkte hem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0