the crew

gokväll.

kom hem för typ en kvart sen.
jag cyklade iväg typ halv7 för att möta adi vid ica sen cyklade vi iväg till norra ip och kolla på almas match. azur kom efter en stund sen också, hahah sköna grabbar helt seriöst! sen cyklade jag och adi till ica och köpte korv och azur till sin mormor och alma hem och duscha. sen cykla vi till alma dit alla kom förr eller senare, ajla kom också.

vi drog sen hem till adi och spela lite spel och sen ladda vi hem panablabla activity, lite läskigt att cykla hem helt själv sen då kanske.. jaja men jag lever ialla fall och ligger i sängen och ska snart sova, om jag kan vill säga.

imorron ska jag möta alma och ajla sen ska vi ner till stan och fixa guinas pressent som har fest/middag i morron kväll, sköjj!

godnatttttttttt ♥


Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dig en super trevlig lördag =)

2010-08-21 @ 11:56:58
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0