söndag 29augusti

igår skjutsade mamma in mig och alma till gävle och vi shoppade lite och käkade på wayne's och jag blev sminkad på make up store. sen tog vi bussen hem till pappa och var där och gjorde inte så mycket, vänta på att tiden skulle gå. sen åkte vi in till stan och mötte upp guina och rodi och gick på crusingen en stund, det sög btw. så det blev häng på donken, haha!

sen åkte guina och rodi hem och jag och alma väntade tyyyyyyyp 2timmar ? på johan som vi skulle köpa biljetter av. tillslut kom han i sin nya bil utan tak och hela paketet, allt var helt tvärtom med den, bältet var fel håll och, haah aa. fick åka en liten sväng med han sen gick vi till buseen och vänta där tills vi upptäckte att den inte alls gick kl halv så drog till donken igen då, haha sen bussen hem iaf !

idag har jag inte gjort så mycket alls. varit ute och sprungit och kollat på Basket VM. 












var osminkad hela dagen fram tills jag fick sminka mig, haha !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0