söndag

godmorgon sverige och alla andra..

nu har jag och alma vaknat men ligger fortfarande och kollar på mtv.

igår åkte jag först in till stan och mötte upp johanna sen väntade vi på donken på alma ajla och elida. sen gick vi till sommaryran och åkte karuseller och hade det trevligt. sen drog vi mot stan igen och sen vidare till nån grillfest och hade det riktigt trevligt, sociala människor, haha ! sen drog ajla och elida hem med sandvikenbussen men jag och alma stannade kvar och hade det sköjj.

sen drgo typ alla så vi och några väldigt sociala sköna killar gick mot stan för vi skulle med bussen hem. på bussen träffade jag och alma tessan som hade varit ute så vi åkte EN busshållpltas och sedan stannade vid max och käka. där träffade vi henekpäron från bergby, hahahahahahhaa åh herregud. vi fick skjuts hem av dom coola grabbarna... och aa. sen hem till tessans kompis en snabbis och hämta hennes saker sen hem och SOVA!
sjukt kul kväll!

idag ska jag ta det chiiiill. måste verkligen sola alltså, blek som ett jävla lik eller nå. men vi hörs senare med bilder och allt för nu har jag pappas dator!
pusshej! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0