no getting over you

gokväller !

har inte hunnit blogga idag. först åkte jag till stan med ajla och alma och fikade och fixade guinas pressent. sen åkte vi hem och hämtade kläder och smink sen hem till alma och fixade oss tillsammans, sen cyklade vi med klackskor ända till bruket hem till guina haha! vi käka tacos och sen dansa? haha. sen tåååååårta.

sen drog några hem och vi drog till donken en snabbis sen springa med klackisar till rese, inte kul. för johanna skulle med bussen. sen drog jag alma och ajla med rodi och cassan till norrsätra och kollade på fotboll en liten stund bara sen drog vi hem.

så nu är jag och alma hemma hos mig och ska sova här. imorgon blir det på fotbolls match, gif mot sif !

masssssssssooooooooooor av bilder kommer sen!

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0