nanana

HEJSAN !

igår skjutsade pappa mig till sandviken och vi hämtade upp min mobilen på vägen som äntligen är lagad nu! sen skjutsade han mig till magda och jag var där en stund och snackade sen gick jag hem. och när alma smsade mig att jag kunna komma så cykla jag så fort jag kunna hem till henne!

vi satt och snacka om allt hon har gjort i bosnien och vad hon har missat i sandviken, fick ett jättefint armband också! :)
sen gick vi ner till bj och mötte upp johanna guina gladdys rodi och cassan.

sen cyklade vi iväg mot donken och träffade elida och en massa andra människor så vi drog till donken och jag & alma köpte äpplen och vatten! hahah.

jadu, sen gick vi ut där och kom ännu mer folk, bland annat arnold , haha. vi drog sedan till stan och jag alma och rodi hade skitkul och knäppte en masa bilder när vi hoppa studsmatta på stan, hahahah ! sen kramade vi hejdå till alla och till ali eftersom han har flyttat nu idag till stockholm.

sen blev det såklart speelover @ alma =)

bilder kommer sen för nu måste jag duscha och fixa mig tills ikväll då jag ska träffa tjejerna i klassen och grilla med dom. !


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0