muppbild

SHULULUL.

drog som sagt till monroes och käka underbara kycklingsallden där, så himla god! ♥ sen tog jag moppen hem till alma istället för att åka hem och tråka. sista dagen på sommarlovet för henne ju, om min i morgon, fyfan. vi satt och snackade lite och tog en prommis till ica. hon fastade idag så fick ju inte käka nånting stackarn men dom fick äta igen 20:39! hahah höll på att dö när alma satt vi matbordet helt klar och väntade och det var 3 minuter kvar, hahaha. sen tog jag moppen hem och nu ska jag lägga mig i sängen fast kommer vell inte kunna somna förrän några timmar. fastnar alltid kvar vid fejjan!

gud va jag pladdrar på. nu ska jag läsa andras bloggääär.
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0