fredag 20 augustiiiiiii

hejsan.
nu är jag hemma efter den riktiga dagen i skolan. vi fick vara i olika grupper med 3:orna och vi fika och prata om handel och lärare. måste säga att handel verkar jäävligt chill så en perfekt linje till mig! hehe. så spela vi kubb också sen käka vi sen fick vi gå hem, halv 12 typ.

mamma hämtade mig sen åkte vi till stan och fika sen till coop och soptippen osvosv så nu är jag ätnligen hemma. snacka med magda i tele nyss och hon ska hem till sandviken så tänkte träffa henne en stund innan jag drar och är med alma adi och kanske azur =)








provade att stoppa i ett örhänge där upp och fick i det, tjiho! ångrade faktiskkt att jag tog ut det men det hade inte växt igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0