22 augusti

hey.

jag alma och ajla drog till jernvallen och kollade på fotbollen, rodi kom efter en stund också och sen på slutet kom johanna och gladdys. det var en jävligt kul match och sif vann med 6-5 tror jag det blev? sen drog vi in till själva jernvallen och vänta på cassan och jag gick på toa. seeeen när vi skulle gå till cyklarna så var såklart min cykel borta, sällan ? men det kom iallafall fram tillslut att det var rodis bror som hade tagit den så vi fick vänta aslänge tills han kom tillbaka och gav mig den.

sen cyklade alla hem och jag har käkat lite och kollat på the hills. usch i morron är det skola..........

pusss


ajla jag och alma innan vi drog till guina igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0