onsdag

hejsan!

dålig updatering idag men jag har faktiskt inte haft tid. efter skolan fick jag skjuts av magda, sen var det bara in och käka sen dra till träningen tyå på en gång. var jättenågra där så vi sprang asmcykeeeeet. dom säger att vi måste det nu inför göteborg, haha. efter träningen stannade jag alma johanna guina gladdys och arnold kvar och snacka lite. sen drog alla så det var bara jag johanna & arnold kvar, vi gick ner och kollade lite på boxningen osv.. sen började arnolds träning så vi kollade lite på den också. kom hem för en stund sen bara!

imorgon har vi igentligen sovmorgon till halv10 MEN såklart har vi nationella kvart över 8. gaaaaah! cpskola.
nu ska jag käka mitt äpple och kolla bloggar!
pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: ,

Hej vart gör du din header? alltså vilket program använder du?

2010-04-21 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0