ojojoj

hejsan!

shiet vilken dag, haha. cyklade iväg och mötte upp alma & johanna och vi cyklade ner till UC, ungdomsgården istan för det va nån tjejgrej så vi drog dit och tittade bara. och så var det ett liten rum som vi spelade trummor gitarr osvosv. sen kom en kamaera gubbe från kanal 4 och filmade oss och sen intervjuade han mej och alma sådär själv värsta inzoomat !!

sen så kom kanal 1 och filmade och intervjuade mig själv!! hahah shiet va jag sa bort mej hela tiden, hehe. sen kom en brud från arbetarbladet och intevjuade mig IGEN! alla var efter oss, hah ;)
vi visste inte ens att kamera och allt skulle dit, hade knappt nå smink på mig heller. USCH!

så ikväll halv 7 på fyran tror jag och kvart över 7 på ettan!

efter de drog vi till donken och käkade glasssss. och sveriges största fjortis var där också =) orange utan sol, hahahhah. pinsam bruuuud! sen så cyklade vi hem allihopa. och jag har precis käkat och nu har jag ingenting att göra =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0