nanana

heysan!

sorry för den dåliga updateringen men jag har inte varit hemma.


igår drog jag och hämtade johanna sen till jensas och käka där med alla. sen gick vi till dansen och det var huuur mycket folk som helst. dansade lite bugg med magda, haha ingen av oss kunna så vi bara gjorde nått =)
sen när vi stog ute så blev det värsta bråket, typ några blattar. dom tog av sig skärpen och slog varandra och allting, sällan sandviken, haha. kom två poliser oxå ;s

sen skjutsade jag hem johanna iaf och sen hem till mig och hämtade packning sen hem till mormor&morfar, jag sov där. sen tiiiiiidigt i morse åkte jag hem och packa bikini osv sen hämta jag alma sen drog vi till badhuset och simmade söderklssikern.. är ledig idag oxå =) hihi

nu är jag iaf hemma och sminkat mej lite. ska till valbo senare tror jag :) imorgon bitti åker vi !!
pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0